Veelgestelde Vragen

Bekijk of uw vraag reeds door anderen gesteld is

Hebben jullie een fysieke winkel?

Nee, om de prijzen scherp te houden hebben wij uitsluitend een magazijn. Zo bent u verzekerd van scherpe prijzen en snelle verzending. Het afhalen van pakketten is daardoor niet mogelijk.

Kan ik mijn pakket naar een PostNL punt laten sturen?

Ja, u kunt nadat u de Track en Trace code heeft ontvangen zelf het pakket laten versturen naar een Pakketpunt naar keuze. U kunt hiervoor gebruik maken van de officiële PostNL App op uw mobiele telefoon.

Kan ik betalen met Creditcard?

Ja, u kunt betalen met uw creditcard! Let op, u dient hiervoor de betaalmethode Paypal te kiezen tijdens het afrekenen. Dan kunt u zelfs zonder Paypal account gebruik maken van uw creditcard!

Voor een overzicht van alle betaalmethodes kunt u terecht op deze pagina: Klik hier.

Waneer wordt mijn pakket bezorgd?

Wij pakken orders geplaatst voor 17:30 direct in, deze worden de volgende werkdag al afgeleverd! Orders geplaatst in het weekend (voor zondag 14:00) worden maandag al afgeleverd!

Kan ik mijn producten retourneren?

Toch niet wat u zocht? Geen probleem!

Retourneren van een product is mogelijk mits deze:
– Binnen 14 dagen na ontvangst wordt geretourneerd
– In de originele verpakking zit
– Compleet en onbeschadigd is

Stuur uw retour altijd samen met de pakbon en het retourformulier naar het onderstaande retouradres. Uw retour zal dan zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen worden behandeld. Bewaar na verzending van de retour altijd de Track & Trace code van de retour totdat wij deze verwerkt hebben. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Download het retourformulier hier.

Heeft u nog vragen over het retourneren? Neem dan contact met ons op via de mail of het contactformulier.

Het retouradres:

Petshop24
Hongkongstraat 71
3047BR Rotterdam

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden alle bestellingen binnen Nederland voor slechts €3,90 en vanaf €45 bestelwaarde zelfs helemaal gratis! Voor orders uit Belgie en Duitsland komt hier nog een toeslag van 2 euro bij.

Verzendkosten:
€0 tot €45 euro:  €3,90
Vanaf €45 Gratis verzonden!
Buitenland toeslag: €2,-

Heb ik garantie?

Ja wij hanteren de wettelijke norm die stelt dat u recht hebt op een deugdelijk product dat doet wat u ervan mag verwachten. Is er iets niet in orde? Neem dan contact op via de mail, onze live-chat of het contactformulier, wij helpen u graag verder! Binnen de garantie worden reparaties en eventuele heen- of terugzendingen uiteraard gratis uitgevoerd! Vermeld hierbij altijd even uw bestelnummer.

Waar kan ik terecht met een vraag, retourverzoek of klacht?

U kunt ons altijd mailen, onze chatfunctie gebruiken of het contactformulier op de site invullen, dan helpen wij u heel graag! Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer voor correcte afhandeling.

Hebben jullie alle producten op voorraad?

Wij geven bij alle producten de actuele voorraad door, u kunt dus precies zien hoeveel er nog van op voorraad zijn in het magazijn!

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt met de grootste zorg ingepakt en verzonden met PostNL of DPD, is er onverhoopt toch iets misgegaan tijdens transport? Neem even contact op, we helpen u graag!

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland. Wilt u naar een ander land verzenden? Neem dan even contact op!

Kan ik achteraf betalen?

Nee, u kunt bij ons niet achteraf betalen. U kunt wel handmatig vooruit betalen per factuur. Stuur hiervoor even een mailtje naar info@petshop24.nl.

Is BTW vrije levering aan bedrijven buiten Nederland mogelijk?

Zeker, u kunt tijdens het bestellen uw BTW nummer invoeren. Dit veld is direct gekoppeld aan de database van de EU zodat het nummer direct gecontroleerd wordt. Bij invulling van een correct buitenlands BTW nummer wordt automatisch de BTW op 0% gezet.

Let op: Na plaatsing is het niet meer mogelijk uw BTW nummer aan te passen of alsnog in te vullen. U kunt alleen tijdens het bestellen opteren voor BTW vrijgestelde levering door een correct BTW nummer in te voeren. Lukt het niet om de verificatie te voltooien? Probeer het dan op een later tijdstip nogmaals.

Nog meer vragen?